رابطه مقعدی

سه شنبه 12 آذر 1398
10:09
پناهی

آمیزش جنسی مقعدی یا دخول مقعدی

آمیزش جنسی مقعدی یا همان دخول مقعدی نام گونه ای از آمیزش جنسی است که در آن آلت یک مرد برای لذت جنسی وارد مقعد یک نفر دیگر می شود. از انواع دیگر رابطه جنسی مقعدی همان انگشت کردن و یا فرو کردن اسباب بازی های جنسی در ناحیه مقعد است .هم چنین رابطه دهانی در این ناحیه از انواع دیگر رابطه مقعدی است .


بسیاری گمان میکنند که رابطه مقعدی فقط ویژه مردان است در صورتی که بسیاری از مردان هم جنس گرا رابطه مقعدی ندارند و این رابطه در بین دگر جنس گرایان هم چندان کم نیست هم چنین در بین زنان هم جنس گرا نیز این رابطه دیده می شود .

این افراد از طریق تحریک عصب انتهای مقعد به لذت می رسند . این لذت ر مردان از تحریک غیرمستقیم پروستات و در زنان با تحریک کلیتوریس یا دیگر نواحی حساس مانند موضع جی، عصب زهاری یا دیگر نواحی می‌تواند روی می‌دهد. رابطهٔ مقعدی می‌تواند دردناک یا خیلی دردناک نیز باشد.] این درد می‌تواند ناشی از عوامل روانی یا فیزیکی باشد.

ادامه این مطلب در سایت ویکی پدیا


[ بازدید : 262 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بیماریهای مقعد و نشیمنگاه است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]