مشاهده انواع عکس بواسیر (واضح و واقعی)

دوشنبه 30 بهمن 1402
16:26
پناهی

بواسیر بیماری است که امروزه افراد زیادی را درگیر کرده و ممکن است برای هر فردی حتی کودکان هم اتفاق بیفتد، در این مطلب تصمیم داریم شما را با انواع عکس بواسیر آشنا کنیم تا ابهامات درباره این بیماری رفع شود.

علاوه بر آن به منظور آسان سازی مراحل درمان بیماران مبتلا به بواسیر؛ بهترین راه درمان بواسیر که لیزر هموروئید است را بررسی و برخی از مزایای آن را بازگو کرده ایم؛ تا شما عزیزان به راحتی نحوه درمان و حتی بهترین مرکز درمان که کلینیک نشیمنگاه در تهران است آشنایی داشته باشید.

بواسیر چیست؟

بواسیر یا هموروئید بیماری است که بیشتر افراد در طول زندگی به آن دچار می شوند. این بیماری از وارد شدن فشار و متورم شدن عروق درون راست روده پدید آمده و سبب بروز علائم دردناک چون تورم، درد، خونریزی یا خارش در ناحیه نشیمنگاهی میشود. بواسیر دارای انواع مختلفی چون داخلی، خارجی و خونی بوده که در ادامه با تصویر هر یک از آنها آشنا خواهیم شد.

عکس بواسیر

مشاهده انواع بواسیر با عکس سبب مشخص شدن نوع بیماری شده و می تواند به بیمار کمک کند تا بیماری خود را به طور دقیق بشناسد. عکس بواسیر در زنان، مردان و حتی کودکان ممکن است به یک صورت باشد اما علتهایی که سبب بروز این بیماری می شوند در زنان و به خصوص زنان باردار بیشتر است.

عکس بواسیر خارجی

بواسیر خارجی همانطور که از نامش پیداست از متورم شدن عروق بیرونی مقعد و راست روده به وجود می آید. به همین دلیل شکل و ظاهر آن نیز مشخص تر است.
عکس بواسیر خارجی نشان دهنده علائم این بیماری از جمله بیرون زدگی های بالش مانند می باشد. البته علائم دیگر این نوع از بیماری شامل سوزش، خارش، درد یا حتی خونریزی می شود.

عکس بواسیر داخلی

بواسیر داخلی، برعکس بواسیر خارجی که بیرون از مقعد شکل میگیرد، داخل رکتوم شکل گرفته و سبب بروز علائمی چون خونریزی می شود. علاوه بر آن در صورتی که بواسیر داخلی درجه 3 یا 4 باشد، از مقعد خارج شده و بیمار میتواند آن را لمس کرد و به داخل مقعد هدایت کند. البته هنگامی که این بیماری به این درجه از حاد بودن برسد نیازمند درمان با لیزر است.
شما عزیزان می توانید با مشاهده عکس بواسیر داخلی که در ادامه آن را قرار دادیم، با آن آشنا شوید.

عکس بواسیر خفیف

در زمان بروز، بیماری بواسیر خفیف است و اگر فرد بیمار به فکر درمان نباشد، ممکن است دچار مشکلی جدی تر شود. زمانی که فرد علائمی چون تورم، درد یا حتی خون به روی دستمال مشاهده می کند بهتر است برای درمان اقدام نموده تا از پیشرفت بیماری جلوگیری نماید.

عکس بواسیر بادی

بواسیر بادی یا ترموبوزه نوع دیگر از بواسیر می باشند که به صورت گوشتهایی بادکنک مانند از مقعد بیرون زده و فعالیت های روزانه فرد از جمله نشستن و بلند شدن را مختل می سازد. هنگامی که دچار عارضه بواسیر بادی شدید، سعی بر فشار دادن یا به داخل بازگرداندن آن نکنید چرا که ممکن است با این کار سبب آسیب رسانی و بروز دیگر مشکلات آن شوید.

تصویر بواسیر دکمه ای

بواسیر دکمه ای که به ساچمه ای نیز شناخته می شود، نوع دیگر از انواع مختلف بواسیر است. در بواسیر دکمه ای فرد بیمار زائده هایی دکمه مانند در خارج از مقعد خود مشاهده کرده که همراه با درد و ناراحتی ایجاد می شوند.
معمولا علتهای بروز انواع بواسیر یکسان بوده و تنها علائم و ظاهر آنها متفاوت است. بنابراین هنگام مشاهده علائم به هیچ وجه سعی به بازگردان بواسیر دکمه ای نکرده و تنها از پزشک متخصص کمک بگیرید.


[ بازدید : 51 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بیماریهای مقعد و نشیمنگاه است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]