عکس کیست مویی؛ تصویر واضح قبل و بعد عمل

شنبه 5 آذر 1401
18:26
پناهی

عکس #کیست_مویی؛ تصویر واضح قبل و بعد عمل
مشاهده تصویر و عکس کیست مویی که به شکل یک #آبسه در کمر (بالای باسن) ایجاد می شود، می تواند برای تشخیص این بیماری و درمان آن کمک کند.
در اینجا تصمیم داریم تصاویر واقعی این توده را از حالت اولیه تا زمانی که عود کرده و به مرحله جراحی یا درمان با لیزر می رسد، به شما عزیزان نشان دهیم تا به طور کامل با عارضه کیست مویی آشنا شوید.
توصیه می شود که به هیچ عنوان اقدام به تخلیه سرخود #کیست نکنید. زیرا این کار منجر به پخش شدن عفونت و تورم توده می شود. از آنجا که درمان سرپایی کیست مویی اهمیت بسیاری دارد، می توان با استفاده از اشعه لیزر این کار را آسان کرد که کاملا بدون درد و خونریزی توده از بین برود.
تصویر آبسه #کیست_مویی_کمر
بیماری کیست مویی کمر یا سینوس پیلونیدال در حقیقت یک توده پر شده از عفونت، چربی و موهای زائد است. این توده در ابتدا به شکل یک آبسه بین شکاف باسن و کمر ایجاد می شود که معمولا چند آبسه کوچک یا بزرگ به وجود می آورد. در بعضی از موارد در اصل آبسه روی کیست ظاهر می شود که علائم آن شامل موارد زیر هستند:
خروج ترشحات چرکی
خونریزی
خارش و سوزش
درد و عفونت


برچسب ها: کیست مویی ,
[ بازدید : 64 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بیماریهای مقعد و نشیمنگاه است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]