روش های درمان فیستول مقعد با طب سنتی

پنجشنبه 29 فروردين 1398
12:19
پناهی

درمان فیستول مقعد با طب سنتی کاهش دهنده درد و التهاب ناحیه ی مقعد

درمان فیستول مقعد با طب سنتی
با وجود اینکه امروزه طب سنتی جایگاهی در طبابت ندارد و بیشتر جنبه‌ی درمان حمایتی، آن هم بی‌پایه و اساس علمی پیدا کرده است. اما هنوز افرادی برای درمان بیماری‌های صعب‌العلاج خود نیز که روش‌های نوین به سختی آن را درمان می‌کند به سراغ طب سنتی می‌روند.
یکی از این بیماری‌ها فیستول مقعدی است که حتی در درمان پزشکی هم محدودیت‌های درمانی دارد و هنوز دارویی برای بهبود آن کشف نشده است و پزشکان چاره‌ای جز جراحی برای آن نیافته‌اند. در برخی بیماری‌ها مانند فیستول مقعدی آسیب بافتی می‌تواند آن‌قدر فجیع و مشکل‌ساز باشد که هیچ دارویی حتی داروی شیمیایی قدرت ترمیم بافت آن را نداشته باشد. در درمان طب سنتی فیستول مقعدی فقط شاهد کاهش درد و التهاب موجود در ناحیه‌ی مقعد خواهیم بود که موقتی است. افرادی که از فیستول مقعدی رنج می‌برند با طب سنتی فقط روند درمانی خود را کند کرده و در نهایت به دلیل شدت گرفتن عفونت و وخامت ناحیه مجبور به رو آوردن به درمان طبی خواهند شد.
اگرچه تجربه ثابت کرده که طب سنتی در کاهش علائم بسیاری از بیماری‌ها مؤثر بوده است اما متأسفانه در برخی بیماری‌ها کاهش علائم نه تنها کمکی به بهبودی نخواهد کرد بلکه با به تأخیر انداختن روند درمان فیستول مقعد بیماری فقط منجر به آسیب بیشتر خواهند شد. فیستول مقعد یکی از بیماری‌هایی است که تأخیر در درمان آن نتیجه‌ای جز عمیق‌تر و وسیع‌تر شدن آن ندارد.
عدم آگاهی و انتخاب روش‌های نادرست درمانی می‌تواند مشکلات ناشی از بیماری را برای فرد دو چندان کند. پس بهتر است قبل از هر اقدام درمانی درباره‌ی آن تحقیق و تفحص شود تا حداقل با از دست دادن زمان مسیر بهبودی طولانی‌تر نشود.


[ بازدید : 158 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بیماریهای مقعد و نشیمنگاه است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]