چگونه کیست را درمان کنیم؟

چهارشنبه 17 ارديبهشت 1399
14:58
پناهی

حتما برایتان پیش آمده که مو به داخل پوست بدنتان برگردد و باعث شود که جوش بزنید. همیشه هنگامی که مو به داخل پوست باز می گردد و برعکس رشد می کند باعث ایجاد جوش های دردناکی می شود، اما در بیشتر موارد می توان آنها را از بین برد و یا بصورت خود به خود مشکل رفع می شود.

وقتی این اتفاق در در دنبالچه وانتهای ستون فقرات رخ می‌دهد، ممکن است از ابتلا به کیست مویی یا سینوس پیلونیدال خبر دهد. کیست مویی یکی دیگر از بیماری های ناحیه نشیمنگاه است که معمولا باعث ایجاد آبسه و عفونت در ناحیه بالای مقعد می شود.

کیست در زیر پوست بالای خط مقعد مجرایی ایجاد می کند که محل تجمع عفونت و در مواردی همراه با مو می باشد. گاهی این مجرا به سطح پوست راه می یابد و ترشح و عفونت از طریق حفره هایی که روی پوست ایجاد شده خالی می شود اما وقتی این سوراخ ها بسته می شود و چرک در آن تجمع پیدا می کند، آبسه ایجاد شده که با احساس درد و التهاب در این ناحیه همراه است.

بیمارانی که به کیست مبتلا می شوند معمولا با این عارضه و علائمی که ایجاد میکند آشنایی ندارند و به دلیل احساس درد و ناراحتی در انتهای ستون فقرات به پزشک مراجعه می کنند.

طبق آمار موجود آقایان و افراد جوان بیشتر به این عارضه مبتلا می شوند و ممکن است یکی از دلایل آن پرمویی باشد.


برای آشنایی با کیست مویی و روش‌های درمان آن اینجا کلیک کنید


[ بازدید : 217 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بیماریهای مقعد و نشیمنگاه است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]