عوارض جبران ناپذیر، عمل نکردن کیست مویی

سه شنبه 18 تير 1398
16:47
پناهی

عوارض جبران ناپذیر، عمل نکردن کیست مویی یا سینوس پیلونیدال

عوارض جبران ناپذیر، عمل نکردن کیست مویی یا سینوس پیلونیدال

کیست مویی یا سینوس پیلونیدال در اثر بازگشت موها به زیر پوست رخ می دهد که به شکل یک یا چندین حفره ی حاوی مو و عفونت می تواند در سطح پوست اطراف ناحیه ی مقعد خود را نشان دهد. اولین نشانه ی این مشکل آغاز عفونت است. این عفونت می تواند به سرعت و شدت گسترش پیدا کند و به سایر نقاط بدن رسوخ کند. از طرفی افزایش عفونت می تواند کیست مویی را بزرگ تر و دردناک تر کند و منطقه ی وسیع تری از بافت های بدن شما را تخریب نماید.

نتیجه ی چنین امری یعنی درمان سخت تر و طولانی تر. درمان کیست مویی ساده و کوچک با اندکی عفونت به مراتب آسان تر از درمان کیست مویی بزرگ و عفونی است.

اما ترس از درمان و خجالت کشیدن همیشه باعث می شود که بسیاری از افراد در دیرترین زمان ممکن به پزشک معالجه کنند. به عبارت دیگر وخیم تر شدن علائم و نشانه های کیست مویی است که افراد را ناچارا به مطب پزشک می کشاند ولی این طرز تفکر را باید کنار گذاشت.

عوارض عمل نکردن کیست مویی یا سینوس پیلونیدال به قدری شدید و خطرناک است که سرطان پوست فقط یکی از آنهاست. آبسه های عفونی ، درد شدید و کشنده، گسترش عفونت به سایر نقاط بدن، تخریب بیشتر بافت های بدن، التهاب و تورم کیست و از دست دادن قسمت وسیعی از بافت محل کیست به وسیله ی تیغ جراحی بخشی از عوارضی است که در صورت عدم درمان کیست مویی می تواند به سراغ شما بیاید.

عمل نکردن کیست مویی خطر ابتلا به نوعی سرطان پوستی را به همراه دارد

یکی از عوارض عمل نکردن و عدم درمان به موقع کیست مویی ابتلا به نوعی سرطان پوستی است. این نوع سرطان پوستی می تواند از منطقه ی عفونی و آلوده ی کیست مویی شروع شده و به تدریج به سایر نقاط بدن کشیده شود. سرطانی که درمان آن آسان نیست و می تواند سرطان های مهلک تری را در بدن شما به وجود بیاورد.

در حقیقت کیست مویی می تواند به مرور زمان سلول های پوست شما را تغییر دهد و بافت های سرطانی متعاقب آن ظاهر شوند.

درمان کیست مویی در اینجاست که اهمیت و جایگاه خود را بهتر و بیشتر از هر زمان دیگری نشان می دهد. شاید شما در ابتدا با یک عفونت ساده مواجه شوید و همه چیز را ساده در نظر بگیرید ولی همین عفونت می تواند آغازگر عوارض و خطرات جبران ناپذیر زیادی باشد.


[ بازدید : 229 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بیماریهای مقعد و نشیمنگاه است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]