بهترین کلینیک های درمان بواسیر (هموروئید)

شنبه 31 فروردين 1398
13:07
پناهی

شاید شما هم جزو افرادی باشید که با بیماری های مقعدی مثل بواسیر دست و پنجه نرم می کنند و به دنبال راه حلی مطمئن و قطعی برای پایان دادن به مشکل خود هستند.رقابت تنگاتنگ است و انتخاب بهترین ها قطعا می تواند دشوار و تعیین کننده باشد.
مثل انتخاب بهترین کلینیک درمان بواسیر. این موضوع را دوستانی که به دنبال چنین موضوعی هستند بهتر متوجه می شوند.
دو مجموعه ی درمانی تخصصی را در زمینه ی تشخیص و درمان بواسیر برای معرفی و نقد انتخاب کرده ایم که کاملا متفاوت و منحصر به فردند.

با گسترش و رواج زندگی شهر نشینی مشکلات و بیماری های تازه ای به وجود آمده است که تا پیش از این رد پای هیچ کدام از آنها در کتب طب سنتی دیده نمی شود و این یعنی یک اپیدمی گسترده و غیرمنتظره در حال وقوع است.
افراد شاید از بیان بیماری هایی مثل دیابت و بیماری های قلبی هیچگونه ترس و خجالتی نداشته باشند و راحت درباره ی آنها حرف بزنند و به سراغ پزشک بروند ولی هرگز از بیماری های مثل بواسیر و شقاق حرفی نمی زنند. به عبارت دیگر نام بیماری ها مقعدی بیشتر شبیه به یک تابو و خط قرمز شده است تا نام یک بیماری.
آیا می دانید بیماری های مقعدی کدام بیماری ها را شامل می شود؟
بواسیر چیست؟
بیماری های مقعدی حوزه ی وسیعی از بیماری ها هستند که در بافت های گوناگون ناحیه ی مقعد به وجود می آیند. این بیماری ها که با نام بیماری های نشیمنگاه هم شناخته می شوند در 4 دسته ی زیر تقسیم بندی می شوند:
بواسیر (هموروئید)
شقاق ( فیشر مقعدی )
کیست مویی یا سینوس پیلونیدال
فیستول مقعدی
بواسیر که با نام علمی هموروئید هم شناخته می شود در اثر کشیدگی و پارگی رگ های دیواره ی مقعد به وجود می آید. عواملی مثل یبوست و زایمان طبیعی سخت می تواند فشار بیش از اندازه ای به دیواره ها و بافت های ناحیه ی مقعد وارد کند. در اثر این فشار قوق العاده شدید تمامی بافت های دیواره ی مقعد از جمله رگ ها تحت کشش شدید قرار می گیرند و نتیجه ی این امر از هم گسیختگی و تورم رگ ها و ایجاد بواسیر است.
عاملی که در ایجاد این بیماری نقش اصلی را ایفا می کند فشار است و یبوست یکی از قوی ترین عوامل ایجاد این بیماری شناخته شده است.

ادامه مطلب در سایت آسمونی


[ بازدید : 178 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بیماریهای مقعد و نشیمنگاه است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]